top of page

Wydarzenia

Blogerzy i dziennikarze odkrywają Individo

Uwielbiam podróże, wino, smaczne jedzenie i dobre towarzystwo. I fantastyczne jest móc te wszystkie rzeczy ze sobą połączyć.

W kwietniu, na zaproszenie Chateau Vartely spędziłam wraz z blogerami Radkiem Froniem i Martą Gawrychowską oraz Asią Dulembą z Grupy Dom Wina kilka dni w Mołdawii, gdzie doświadczyłam niezwykłej gościnności, zostałam kulinarnie i winnie rozpieszczona, wzbogacona o fachową wiedzę z zakresu produkcji wina, stałam się bogatsza o nowe doświadczenia, znajomości i piękne wspomnienia. Kiedy oglądam zdjęcia, a zrobiłam ich ponad 600, przypominam sobie miejsca, sytuacje, rozmowy i uśmiecham się szeroko. Tak, to był fantastyczny wyjazd.

Mołdawia to niewielki kraj, wciąż mało znany, tajemniczy, ale zdecydowanie wart odwiedzenia. Ja zaledwie musnęłam ją wzrokiem, lekko posmakowałam, więc niedosyt pozostał, a to znak, że na pewno tam kiedyś wrócę.

Magia Mołdawii polega na jej prowincjonalności, na możliwości odkrywania unikatowych miejsc, w których jakby czas się zatrzymał. Obowiązkowym punktem zwiedzania jest Stare Orhei, gdzie na wzgórzu nad doliną znajdują się skalne monastyry, podziemne cerkwie wykute przez średniowiecznych mnichów, a rzeka Raut tworzy malowniczy kanion.


Recent Posts
bottom of page